Ашиток Н. І. Мовна картина світу у філософсько-освітньому дискурсі : автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 09.00.10 / Н. І. Ашиток; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 36 c. - укp.Вперше визначено мовну картину світу у філософсько-освітньому дискурсі, вивчено взаємодію раціональної й ірраціональної форм пізнання у процесі становлення даної картини, її роль у формуванні креативної, гуманітарно-спрямованої мовної картини світу, проаналізовано специфіку її утворення на рівні загального (національна мова), окремого (мова соціальної групи) й одиничного (мовна картина світу особистості). Науковий, фізично-трудовий та морально-етичний компоненти мовної картини охарактеризовано як засоби репрезентації концептуальної картини світу, яка осягається молодим поколінням в контексті основних напрямів навчально-виховного процесу - раціонального, фізично-трудового, морально-етичного. Обгрунтовано ефективність суб'єкт-суб'єктної освітньо-виховної парадигми у процесі становлення мовної картини світу, показано своєрідність утворення даної картини як чинника захисту національної ідентичності молодого покоління за умов глобалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ю2 + Ю251 + Ш100.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА385877 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|