Першко Г. О. Підготовка соціальних педагогів до інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку у середовище загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Г. О. Першко; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 20 c. - укp.Вперше визначено зміст понять "діти з особливостями психофізичного розвитку", "інтеграція дитини з особливостями психофізичного розвитку в середовище загальноосвітнього навчального закладу". Конкретизовано функції (діагностичну, прогностичну, комунікативну, консультативну, охоронно-захисну, корекційно-реабілітаційну, профілактичну, організаційну) соціального педагога в інтегрованому навчальному закладі. Обгрунтовано та розроблено змістово-технологічне забезпечення (програми дисциплін, форми та методи навчальної та позааудиторної роботи, завдання для педагогічної практики). Визначено емоційно-мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-практичний критерії, показники та рівні (елементарний, базовий, достатній) готовності майбутніх соціальних педагогів до інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку в середовище ЗНЗ. Вдосконалено форми теоретичної та практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності. Подальшого розвитку набули принципи інтеграції дітей з особливостями психофізичного розвитку в середовище ЗНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР) + Ч430.221.05
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА386137 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|