Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000312790<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг промислових підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / І. Л. Литовченко; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2011. - 36 c. - укp.Обгрунтовано теоретичні та концептуально-методологічні положення маркетингової діяльності промислових підприємств на основі можливостей Інтернету за умов постіндустріального розвитку економіки. Запропоновано інноваційну концепцію маркетингової діяльності. Надано методологічні принципи дослідження та структуризації промислових ринків на основі класифікації та кластерного аналізу, теоретичних основ синергетичної економіки й апробовано на прикладі України. Доведено, що на сучасному етапі розвитку країни віртуальний ринок територіально диференційований та тісно пов'язаний з розміщенням економічного потенціалу, у тому числі промислового. Запропоновано структуру віртуального ринку за типами основних учасників: виділено два типи промислових підприємств - гібридні та віртуальні. Проведені маркетингові дослідження в межах країни довели формування специфічних для таких промислових підприємств моделей поведінки. Вдосконалено комплекс Інтернет-маркетингу із специфічними складовими. Запропоновано механізм маркетингового аудиту корпоративного веб-сайту на основі принципів бенчмаркінгу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1 ф121
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА386139 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|