Канішевська Л. В. Теоретико-методичні основи виховання соціальної зрілості старшокласників загальноосвітніх шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Л. В. Канішевська; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2011. - 38 c. - укp.Здійснено аналіз філософської, соціологічної, психологічної, педагогічної літератури з питань соціальної зрілості, уточнено сутність і структуру феномена "соціальна зрілість". Обгрунтовано критерії, показники та рівні вихованості соціальної зрілості, визначено специфіку виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів, охарактеризовано потенціал позаурочної діяльності даних закладів. Розроблено структурно-функціональну модель виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов виховання даної інтегративної властивості особистості. Розроблено та впроваджено змістово-методичне забезпечення процесу виховання соціальної зрілості старшокласників шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.382 + Ч421.350.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА386370 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|