Фісун О. В. Формування фасилітуючої позиції вчителя в системі науково-методичної роботи загальноосвітнього навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Фісун; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.Обгрунтовано суть фасилітуючої позиції вчителя як системи настанов, що зумовлюють визначення ним цілей професійної діяльності, власного місця в ній, вибір засобів, дій, методів оцінки одержаних результатів, які в цілісному поєднанні забезпечують ефективну фасилітуючу взаємодію між педагогом та учнями. Визначено основні ознаки та структуру фасилітуючої позиції вчителя. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію формування фасилітуючої позиції вчителя в системі науково-методичної роботи ЗНЗ, яка включає підготовчо-організаційний, змістово-діяльнісний, контрольно-коригувальний етапи. Розроблено діагностичний інструментарій для визначення критеріїв і показників рівнів сформованості фасилітуючої позиції вчителя. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч421.46
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА386289 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|