Варенко Т. К. Виховання педагогічної толерантності майбутніх учителів на основі аксіологічного підходу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. К. Варенко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 20 c. - укp.Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми виховання педагогічної толерантності майбутніх вчителів на основі аксіологічного підходу. У дослідженні з'ясовано суть понять "толерантність" і "педагогічна толерантність". Обгрунтовано педагогічні цінності як теоретичну основу виховання педагогічної толерантності в майбутніх вчителів, її структурні компоненти, основні способи забезпечення гуманістичної смислово-ціннісної орієнтації педагогічного процесу. Теоретично обгрунтовано технологію виховання педагогічної толерантності майбутніх вчителів на основі аксіологічного підходу, яка включає мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно-поведінковий компоненти. Експериментально доведено ефективність даної технології. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.02 + Ч489.511.352.16
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА386307 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|