Галаджун З. В. Комунікаційна дифамація як чинник соціальної відповідальності мас-медіа : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / З. В. Галаджун; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2011. - 16 c. - укp.Вперше в теорії соціальних комунікацій комплексно проаналізовано явища комунікаційної дифамації. Зазначено, що категорія дифамації ширша від контексту захисту честі, гідності та ділової репутації тому, що в демократичних суспільствах превалює право на вільне оприлюднення власних поглядів і переконань. Правильне розуміння й інтерпретація суті дифамації має не лише теоретичне, але і практичне значення, оскільки на його підставі проводиться розмежування між дифамаційним деліктом у вигляді розповсюдження в мас-медіа таких, що не відповідають дійсності та ганоблять особу, відомостей фактичного характеру й ідеями, думками, поширеними в мас-медіа у порядку реалізації конституційних прав на свободу слова. Комунікаційна дифамація робить соціальну відповідальність журналістів і мас-медіа глибинним шаром підсвідомості, внаслідок чого етичні норми ітерналізуються, а інтерналізація правничих норм означає їх перехід в етичний вимір поведінки журналіста, соціальні норми стають "особистісними нормами", елементами нормативно-ціннісної системи журналіста як особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА386747 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|