Баханова С. С. Моделі української державності 1917 - 1922 рр. у сучасних шкільних підручниках з історії : автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.06 / С. С. Баханова; МОНМС України, Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д., 2011. - 20 c. - укp.Описано особливості шкільних підручників з історії як історіографічного явища, подано характеристику моделей української державності 1917 - 1922 pp. як об'єкта висвітлення сучасних шкільних підручників з історії. Простежено еволюцію поглядів на моделі української державності 1917 - 1922 pp. (УНР доби УЦР, Українська держава П. Скоропадського, УНР доби Директорії, ЗУНР, більшовицька УНР, УСРР) у шкільних навчальних програмах і виявлено основні тенденції їх висвітлення у сучасних шкільних підручниках з історії України 1989 - 2010 pp. Обгрунтовано основні періоди становлення сучасних шкільних підручників з історії та визначено основні історіографічні здобутки та тенденції кожного з періодів. Висвітлено моделі української державності у регіональних підручниках з історії рідного краю. Розглянуто актуальні проблеми висвітлення моделей української державності у контексті подальшого процесу підручникотворення в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)2 + Т3(4УКР)612-5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА386758 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|