Совік Т. В. Формування музично-естетичної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення музичних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Совік; МОНМС України, Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2011. - 19 c. - укp.Досліджено проблему формування музично-естетичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення музичних дисциплін. Проаналізовано зміст і стан музично-естетичної компетентності в контексті педагогічних факультетів. Уточнено сутність поняття "музично-естетична компетентність майбутнього вчителя початкових класів" як набутого досвіду, що інтегрує елементарні музичні знання, практичні уміння та навички, розвиток музичних здібностей у процесі практичної діяльності та спрямованість на здійснення музично-естетичного виховання у початковій школі. Виокремлено структурні компоненти, визначено критерії, показники та рівні сформованості музично-естетичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено педагогічні умови формування музично-естетичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення музичних дисциплін. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Щ31 р(4УКР)31-34
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА386944 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|