РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000313575<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Окландер М. А. 
Маркетингові технології економічного зростання : [монографія] / М. А. Окландер, О. І. Яшкіна, І. Л. Литовченко, А. О. Губерник, Н. М. Андрєєва; ред.: М. А. Окландер. - О. : Астропринт, 2012. - 375 c. - Бібліогр.: 101 назв - укp.

Досліджено історію модернізації концепції маркетингу у XXI ст. Висвітлено маркетингові дослідження перспектив науковотехнологічного розвитку України. Вирішено наукову проблему розробки теоретико-прикладних положень формування маркетингових технологій економічного зростання. Проаналізовано методику вибору цільових сегментів ринку збуту у маркетингових дослідженнях інновацій. Запропоновано напрямки модернізації концепції маркетингу. Показано теоретико-методичні особливості Інтернет-маркетингу, фінансового маркетингу. Наведено математичні моделі, які дозволяють оцінити вплив факторів маркетингового середовища на обсяги збуту продукції підприємства і зменшити ризики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752604 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського