Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000313575<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Окландер М. А. Маркетингові технології економічного зростання : [монографія] / М. А. Окландер, О. І. Яшкіна, І. Л. Литовченко, А. О. Губерник, Н. М. Андрєєва; ред.: М. А. Окландер. - О. : Астропринт, 2012. - 375 c. - Бібліогр.: 101 назв - укp.Досліджено історію модернізації концепції маркетингу у XXI ст. Висвітлено маркетингові дослідження перспектив науковотехнологічного розвитку України. Вирішено наукову проблему розробки теоретико-прикладних положень формування маркетингових технологій економічного зростання. Проаналізовано методику вибору цільових сегментів ринку збуту у маркетингових дослідженнях інновацій. Запропоновано напрямки модернізації концепції маркетингу. Показано теоретико-методичні особливості Інтернет-маркетингу, фінансового маркетингу. Наведено математичні моделі, які дозволяють оцінити вплив факторів маркетингового середовища на обсяги збуту продукції підприємства і зменшити ризики. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА752604 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|