Буднікевич І. М. Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика : монографія / І. М. Буднікевич; НАН України, Ін-т регіон. дослідж. - Чернівці : Рута, 2012. - 647 c. - укp.Досліджено сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади вивчення муніципального маркетингу. Визначено його характеристики, їх суть та простежено їх еволюцію відповідно до розвитку концепцій муніципального маркетингу. Акцентовано увагу на складових комплексу муніципального маркетингу, його інструментах, методах, технологіях. Значну увагу приділено використанню маркетингових підходів у системі стратегічного планування розвитку міст, аналізу та оцінюванню конкурентних переваг міста, здійснених на основі інструментів муніципального маркетингу. Запропоновано програму формування системи муніципального маркетингу для сталого розвитку міста, сформовано та апробовано технологію визначення цільових сегментів у муніципальному маркетингу. Акцентовано на специфіці маркетингових досліджень у муніципальному маркетингу та адаптації методик дослідження середовища для потреб муніципального маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21,01 + Х819(4УКР)011.2-94
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА752242 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|