Божко О. В. Міжнародна рекламна діяльність : монографія / О. В. Божко, Г. І. Брітченко; МОНМС України, Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2011. - 202 c. - Бібліогр.: 187 назв - укp.Висвітлено теоретико-методологічні засади міжнародної рекламної діяльності (МРД). Проаналізовано особливості її функціонування та перспективи розвитку за сучасних умов. Оцінено стан розвитку рекламних послуг в Україні. Обгрунтовано науково-методичні підходи до кількісного оцінювання витрат міжнародної рекламної компанії. Запропоновано класифікацію видів реклами за такими ознаками, як сконцентрованість на певному сегменті аудиторії, розмір території рекламної активності, використання різних типів психологічного впливу, відповідність етичним нормам і нормам чесної конкуренції. Визначено інструменти державного регулювання міжнродної торгівлі послугами в межах протекціоністської політики. Проаналізовано зарубіжний досвід державного управління рекламною діяльністю та можливості його використання в Україні. Доведено доцільність запровадження планування МРД компанії на підставі розробки міжнародної рекламної стратегії, використання економіко-математичного забезпечення з метою обгрунтування розміру рекламного бюджету, здійснення безперервного моніторингу МРД. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА751743 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|