Баханов К. О. Нові підходи до історичної освіти в умовах багатокультурного суспільства : навч. посіб. для студ. ВНЗ / К. О. Баханов, С. С. Баханова, Є. В. Більченко, В. О. Венгерська, П. В. Вербицька; ред.: К. О. Баханов; Всеукр. асоц. викладачів історії та суспіл. дисциплін "Нова Доба". - Л. : ЗУКЦ, 2012. - 163 c. - Бібліогр.: с. 159-163. - укp.Висвітлено теоретичні засади навчання історії за умов багатокультурного суспільства, наголошено на актуальності впровадження принципу полікультурності в сучасну освіту. Розглянуто мультикультуралізм як світоглядний проект підтримки розмаїття культур. Розкрито поняття і сутність діалогу культур, обгрунтовано діалогічність як ознаку української культури. Розглянуто полірелігійність України у світлі багатокультурності, викладено культурологічний підхід до вивчення релігійної багатокультурності в нашій державі. Значну увагу приділено проблемі національної ідентичності у контексті процесів українського націєтворення. Розкрито педагогічні основи викладання історії у багатокультурному суспільстві, проаналізовано європейський досвід з даного питання. Охарактеризовано методику впровадження принципу полікультурності у шкільну історичну освіту, акцентовано на полікультурній освіті учнів у позакласній діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)2 + Ч111.153
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА752204 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|