Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості в сучасних соціокультурних умовах : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф / ред.: А. І. Анцибор, О. П. Кущ, Л. В. Войчишина; Вінниц. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників. - Вінниця : Балюк І. Б., 2011. - 320 c. - укp.Розглянуто ряд психолого-педагогічних проблем розвитку та становлення особистості за сучасних соціокультурних умов, що характеризуються великою кількістю суспільних трансформацій та реформування освітньої системи. Розкрито роль психологічної науки в різних галузях сучасного суспільства, в тому числі в діяльності сучасного вчителя, шкільного психолога та соціального педагога. Досліджено основні чинники, які вплинули на вибір методологічних підходів у навчанні та вихованні. Висвітлено роль сучасного педагога в реалізації ідеї "Національна доктрина розвитку освіти у XXI столітті" та "Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 - 2021 роки", розкрито значення процесу орієнтації освіти на європейські норми та цінності. Охарактеризовано проблематику переходу на профільну освіту, починаючи з аналізу рівня готовності освітянського менеджменту та педагогічного загалу до його здійснення і закінчуючи обговоренням найактуальніших питань, пов'язаних з процесом становлення та розвитку профільної освіти, набуття відповідних світоглядних засад, педагогічних поглядів та психологічних установок у процесі реалізації основних її принципів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 я431(4УКР) + Ч314.0 я431(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС52856 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|