Єнін М. Н. Соціологія масової комунікації : навч. посіб. / М. Н. Єнін; МОНМС України, ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2012. - 167 c. - Бібліогр.: 40 назв - укp.Розкрито історію виникнення та розвитку, основні поняття, суспільні функції, проблеми та теорії в сфері соціології масової комунікації (МК). Охарактеризовано провідні теорії ЗМІ в західній соціології. Висвітлено сутність масових ефектів мас-медіа та маніпулятривний арсенал їх впливу. Описано методи соціального аналізу МК, ЗМІ й аудиторії мас-медіа. Розкрито взаємозв'язок таких інститутів індустріального суспільства, як МК, ЗМІ, громадська думка, публічна сфера. Висвітлено особливості політичного впливу ЗМІ. Наведено глосарій, в якому розкрито сутність таких понять, як активна аудиторія, ідеєздатні системи образів, імідж, масова свідомість, праймінг, соціальна медіація, фрагментація аудиторії. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА751848 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|