РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000313981<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Примаченко Н. М. 
Формування маркетингової культури у майбутніх вчителів технологій у процесі навчання основ підприємництва : монографія / Н. М. Примаченко; ред.: В. В. Мадзігон; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2011. - 217 c. - укp.

На підставі дослідження науково-педагогічних джерел і статистичних документів проведено теоретико-педагогічний аналіз методологічних, наукових, методичних засад формування маркетингової культури у майбутніх вчителів технологій у процесі вивчення основ підприємництва. Розкрито теоретичні питання педагогічної науки. Охарактеризовано сучасну парадигму підготовки вчителя технологій до виховної підприємницької діяльності в конкурентному ринковому середовищі. Увагу приділено системному аналізу експериментального компонента формування у майбутніх вчителів технологій етикету маркетингової культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1 р + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752052 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського