РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000313984<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Григор'єва Л. В. 
Формування структури маркетингового потенціалу підприємств легкої промисловості : монографія / Л. В. Григор'єва; ред.: Н. Б. Кирич; Хмельниц. нац. ун-т, Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя, Акад. соц. упр. - Хмельницький; Т., 2011. - 344 c. - Бібліогр.: 169 назв - укp.

Обгрунтовано науково-методичні засади організації процесів формування структури маркетингового потенціалу підприємств легкої промисловості (ПЛП) інноваційно-логістичними засобами. Запропоновано нові підходи та засоби маркетингу щодо стабілізації виробничо-господарської та комерційної діяльності ПЛП за умов економічних трансформацій. Охарактеризовано чинники та важелі використання маркетингу у господарській діяльності ПЛП. Запропоновано методику оцінювання маркетингового потенціалу ПЛП. Розроблено матрицю "Виробництво під власною торговою маркою / маркетинговий потенціал", яка будується на підставі двох факторів - ступеня виробництва продукції для реалізації під власною торговою маркою та рівня використання маркетингового потенціалу підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752054 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського