РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000314070<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Азбука маркетингу : словник / уклад.: О. Б. Звягінцева. - О. : Фотосинтетика, 2010. - 111 c. - Библиогр.: с. 109-111 - укp.

Словник містить стислі тлумачення понять елементів маркетингової діяльності й маркетингу в цілому, таких, як: абсолютний ринковий потенціал, асоціація бренду, аудит маркетингу, багаторівневий маркетинг, банер, брендінг, вірусний маркетинг, вторинна маркетингова інформація, "дута" реклама, етична реклама, інтегрований маркетинг, квота продажів, лонгітюдні дослідження, макромаркетинг, план маркетингу та ін. В кінці наведено стислі відомості про маркетологів: І.В. Альошину, Барі Бермана, Джона Бернета, Є.П. Голубкова, О.Б. Звягінцеву, О.В. Зозульова, Філіпа Котлера, Малхотра Нереша К., Сандру Моріарті та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я21 + У9(4УКР)211.1 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752981 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського