Азбука маркетингу : словник / уклад.: О. Б. Звягінцева. - О. : Фотосинтетика, 2010. - 111 c. - Библиогр.: с. 109-111 - укp.Словник містить стислі тлумачення понять елементів маркетингової діяльності й маркетингу в цілому, таких, як: абсолютний ринковий потенціал, асоціація бренду, аудит маркетингу, багаторівневий маркетинг, банер, брендінг, вірусний маркетинг, вторинна маркетингова інформація, "дута" реклама, етична реклама, інтегрований маркетинг, квота продажів, лонгітюдні дослідження, макромаркетинг, план маркетингу та ін. В кінці наведено стислі відомості про маркетологів: І.В. Альошину, Барі Бермана, Джона Бернета, Є.П. Голубкова, О.Б. Звягінцеву, О.В. Зозульова, Філіпа Котлера, Малхотра Нереша К., Сандру Моріарті та ін. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я21 + У9(4УКР)211.1 я21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА752981 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|