РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000314150<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Васюткіна Н. В. 
Маркетинг : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Н. В. Васюткіна; Європ. ун-т. - К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2011. - 247 c. - Бібліогр.: с. 242-245. - укp.

Стисло охарактеризовано зміст, принципи, стратегію і тактику сучасного маркетингу. Розглянуто питання організації та контролю маркетингової діяльності підприємства, проведення маркетингових досліджень, розкрито сутність та послідовність процесу сегментування, позиціонування на ринку. Увагу приділено маркетинговій товарній політиці, плануванню нових товарів. Акцентовано на маркетинговій ціновій політиці, факторах, які впливають на формування ціни, а також на методах маркетинговогго ціноутворення. Висвітлено основи маркетингової політики комунікацій, охарактеризовано комплекс маркетингових комунікацій, розкрито поняття та суть реклами. Подано детальну інформацію щодо маркетингової політики розподілу та управління каналами розподілу, висвітлено основи логістики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У010.357 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753613 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського