РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000314151<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мельниченко С. В. 
Маркетингова політика в готельному бізнесі : монографія / С. В. Мельниченко, А. В. Магалецький; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2011. - 343 c. - Бібліогр.: с. 327-343. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні засади формування маркетингової політики на підприємствах готельного господарства. Визначено детермінанти впливу на формування маркетингової політики. Проаналізовано принципи формування та реалізації маркетингової продукції, цінової, збутової, комунікаційної політики та політики брендингу. Розглянуто наукові погляди щодо створення та розвитку готельного кластеру як засобу підвищення ефективності комунікаційної політики. Розроблено пропозиції щодо класифікації готельних брендів на основі асоціативної складової, що створює передумови для формування повноцінного готельного бренду та здійснення сегментації цільових споживачів, враховуючи їх підсвідоме сприйняття брендів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753068 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського