Звягінцева О. Б. Маркетингове макросередовище підприємств харчового бізнесу України та Українського Причорномор'я : монографія / О. Б. Звягінцева. - О. : Фотосинтетика, 2011. - 430 c. - Бібліогр.: с. 390-399. - укp.Розглянуто вплив демографічного середовища України на стан споживання продовольчих товарів населенням і на функціонування підприємств харчової промисловості, наведено фактори, що вплавають на демографічне положення населення України в цілому та Українського Причорномор'я зокрема. Охарактеризовано вплив економічного середовища на споживання продовольчих товарів, проаналізовано загальний рівень доходів населення та їх розподіл. Показано вплив природних сил, маркетингового макросередовища та науково-технічного середовища України та Українського Причорномор'я на діяльність підприємств харчової промисловості, акцентовано на використанні у виробництві та комерції підприємств різних альтернативних джерел енергії. Увагу приділено природно-кліматичним особливостям та питанням забруднення навколишнього середовища у даному регіоні. Обгрунтовано показники політичного середовища в маркетинговій діяльності харчових підприємств України та Українського Причорномор'я, розглянуто вплив культурних сил маркетингового середовища на маркетингові заходи в харчовій промисловості. Індекс рубрикатора НБУВ: С73(4УКР) + У9(4УКР)306.71 + У9(4УКР73)306.71
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА752985 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|