РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000314263<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Могилова А. Ю. 
Стратегічний маркетинг : навч. посіб. для студ. ВНЗ / А. Ю. Могилова. - Д. : Маковецький Ю.В., 2011. - 306 c. - Бібліогр.: с. 303-306. - укp.

Викладено основні питання стратегічного маркетингу. Досліджено ретроспективний розвиток концепції стратегічного маркетингу, висвітлено концептуальні засади маркетингового стратегічного планування та формування маркетингової стратегії підприємства. Розкрито сучасні підходи до аналізу маркетиногового середовища, формування стійких конкурентних переваг, вибору цільового ринку та обгрунтування стратегії діяльності на ньому для забезпечення росту підприємства. Подано детальну характеристику SWOT-аналізу як основного інструменту аналізу переваг і недоліків підприємства, можливостей і погроз ринку, SNW-аналізу внутрішнього середовища підприємства, SPACE-аналізу для визначення конкурентного стану підприємства. Наведено сучасні підходи до теорії та практики управління бізнес-портфелем підприємства в аспекті формування конкурентної стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС53025 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського