РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000314289<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кучер О. В. 
Формування маркетингової стратегії збуту продукції підприємств АПК : монографія / О. В. Кучер; Європ. ун-т. - К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2011. - 159 c. - Бібліогр.: с. 148-157. - укp.

Висвітлено основні засади теорії маркетингу та особливості її застосування підприємствами АПК. Зосереджено увагу на необхідності формування маркетингових стратегій, зазначено проблемні питання управління збутом продукції та систематизовано принципи формування збутової політики агропромислових підприємств. Подано оцінку ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємств та використання маркетингових стратегій в організації збуту продукції. Розглянуто основні напрями формування маркетингових стратегій, акцентовано на стратегії соціально-економічного маркетингу щодо задоволення потреб споживачів та суспільства у цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-592-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського