Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000315121<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Ярмощук О. О. Алгоритм створення тимчасової міжвідомчої комісії як консультативно-дорадчого органу з питань реклами у спорті / О. О. Ярмощук, В. В. Ковальський // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 1. - С. 131-134. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розкрито деякі питання спортивного маркетингу. Зокрема наголошено на недосконалості законодавчої бази України стосовно реклами спортивних послуг і продуктів. Запропоновано алгоритм створення тимчасової міжвідомчої комісії як консультативно-дорадчого органу з питань реклами, пов'язаної зі спортом. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР) к
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|