![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000315899<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Глинський Н. Ю. Аналіз застосування маркетингової концепції у практиці управління малими і середніми містами Західної України / Н. Ю. Глинський, О. Я. Кобилюх, Т. Міхальскі // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 668. - С. 24-33. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано діяльність органів місцевого самоврядування малих і середніх українських міст у контексті використання ними у практичній діяльності маркетингових підходів. На підставі даних аналізу виокремлено чинники, які обмежують поширення практики застосування маркетингової концепції для управління економічним розвитком на місцевому рівні. Обгрунтовано необхідність використання у практичній діяльності місцевої влади інноваційних методик планування та реалізації власних завдань. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-211.1 + Х819(4УКР33)011.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|