РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000317921<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ткаченко Н. О. 
Вивчення окремих аспектів соціального маркетингу на фармацевтичному ринку України / Н. О. Ткаченко, Н. М. Червоненко, В. О. Демченко, К. А. Волинець // Запорож. мед. журн. - 2011. - 13, № 5. - С. 146-148. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Раскрыты суть, функции и задачи социально-этического маркетинга в фармации на основе анализа отчетной, учетной и другой деловой документации ведущих отечественных и зарубежных фармацевтических компаний, оптовых и розничных фармацевтических предприятий за 2005 - 2010 гг. Определено, что социальный маркетинг в Украине до конца не понят и не принят всеми участниками фармацевтического рынка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 к + У9(4УКР)306.952-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського