Щербініна Ю. С. Визначення сутності медіа-менеджменту / Ю. С. Щербініна // Економіка транспорт. комплексу. - 2011. - Вип. 17. - С. 36-42. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Зазначено, що внаслідок виокремлення медіа-виробництва в окремий вид економічної діяльності з'являється медіа-менеджмент. Сутність медіа-менеджменту визначено через систему, яка складається із чотирьох основних механізмів: організаційно-адміністративного, економічного, персонал-орієнтованого та інформаційного. В результаті проведеного дослідження виявлено, що саме ці чотири механізми є взаємообумовленими, необхідними, а їх застосування є достатнім для здійснення менеджменту на медіа-підприємстві. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)380-212.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|