Ткаченко О. Викладач-психолог у форматі "справожиттєвого підходу" / О. Ткаченко // Соц. психологія. - 2010. - № 5. - С. 155-166. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.
Проаналізовано розвиток вітчизняної вищої школи і створення загальноєвропейського освітнього простору на основі "духовно-центрованого" імперативу як інтеграції "техно-центрованого" і "людино-центрованого" чинників шляхом трирівневого професійно-особистісного моделювання викладача-психолога вищої школи, орієнтованого на досягнення свого вищого призначення в контексті авторського "справожиттєвого" підходу.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"