Івченко Є. А. Використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промислового підприємства / Є. А. Івченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 285-288. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.
Досліджено використання інструментарію теорії ігор у процесі формування маркетингових стратегій підприємства. Визначено понятійний апарат і сформульовано базові задачі, за допомогою яких інструментарій теорії ігор дозволяє приймати рішення в маркетинговій діяльності підприємства.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"