РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000318475<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бояринова О. Є. 
Використання маркетингових досліджень при розробці видавничого проекту / О. Є. Бояринова // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - № 1/2. - С. 80-87. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень під час розробки нового видавничого проекту на прикладі створення дитячого журналу для вивчення німецької мови в серії періодичних видань "Пізнайко". Наведено результати маркетингових вивчень ринку дитячої періодики 2004 - 2008 рр. та авторського дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(4УКР)8 + М891-6 + У9(4УКР)307.051.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського