Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000318844<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Чертов О. Р. Виявлення аномальної поведінки користувача системи контекстної реклами / О. Р. Чертов, Д. Г. Павлов, В. В. Мальчиков, М. В. Александрова // Искусств. интеллект. - 2010. - № 4. - С. 476-483. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто ринок Інтернет-реклами, зокрема контекстної, сформалізовано взаємодію об'єктів іа суб'єктів процесу проведення рекламної кампанії в мережі. В результаті аналізу взаємозв'язків побудовано моделі поведінки можливих зловмисників у системі та продемонстровано можливість застосування недиадного вейвлет-перетворення для визначення наявності аномальної поведінки користувачів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 ф121 + З970.312.1-016.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|