РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000320773<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Марущак О. Я. 
Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів / О. Я. Марущак, Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 691. - С. 181-187. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств. На підставі практичного досвіду українських та іноземних організацій визначено позитивні аспекти маркетингової діяльності за складних умов функціонування. Досліджено особливості споживчої поведінки за умов зменшення рівня доходів споживачів. Надано пропозиції щодо розвитку маркетингової діяльності у післякризовий період.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського