Барановський Д. М. Довговічність та техніко-експлуатаційні параметри дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при модифікуванні трибосистем / Д. М. Барановський, С. В. Мямлін // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2010. - № 2. - С. 5-9. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Зазначено, що довговічність дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць напряму залежить від зносостійкості відповідальних трибосистем циліндропоршневої групи та кривошипно-шатунного механізму. Одним з перспективних технологічних методів підвищення зносостійкості є лазерне модифікування поверхонь із можливим застосуванням у ролі модифікатора вуглекислого газу та природного графіту з ніобієм. Результати експлуатаційних досліджень дизелів з трибосистемами, що модифіковані вуглекислим газом чи природним графітом з ніобієм, показали доцільність використання такого технологічного методу підвищення довговічності, оскільки ресурс дизелів підвищується майже на 40 %, а якісні техніко-експлуатаційні параметри поліпшуються на 8 - 16 %. Індекс рубрикатора НБУВ: О235.2-041.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|