Хоружа О. В. Етнопедагогічне мислення як інструмент удосконалення фахової підготовки майбутнього вчителя музики / О. В. Хоружа // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 146. - С. 78-81. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.
Проаналізовано особливості та специфіку етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики з позицій особистісного підходу. Розглянуто значення етнопедагогічного мислення для удосконалення фахової підготовки у вищих музично-педагогічних навчальних закладах.
Шифр НБУВ: Ж69408Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"