РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000326446<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Буряк П. Ю. 
Застосування маркетингової Інтернет-реклами у виробничо-комерційній діяльності підприємств України / П. Ю. Буряк, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 200-205. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто сучасні способи розміщення реклами у мережі Інтернет у виробничо-комерційній діяльності (ВКД) підприємств України. Проведено порівняльну характеристику способів здійснення рекламної кампанії в Інтернеті, їхні переваги та недоліки, проаналізовано обсяги витрат на Інтернет-рекламу в Україні. Запропоновано найефективніші засоби Інтернет-реклами для ефективного просування підприємств України у сфері ВКД на перспективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.81 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського