РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000330562<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чевганова В. Я. 
Клієнтоорієнтованість як інструмент підвищення ефективності діяльності енергетичного підприємства / В. Я. Чевганова // Економіка і регіон. - 2011. - № 3. - С. 126-129. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему покращання стосунків енергетичних підприємств з клієнтами-споживачами, формування системи клієнтоорієнтованого підходу за сучасних умов господарювання. Обгрунтовано необхідність розробки Стандарту обслуговування клієнтів та організації кампанії по PR-супроводу клієнтоорієнтованого підходу до діяльності енергетичного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.721

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського