Чевганова В. Я. Клієнтоорієнтованість як інструмент підвищення ефективності діяльності енергетичного підприємства / В. Я. Чевганова // Економіка і регіон. - 2011. - № 3. - С. 126-129. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Розглянуто проблему покращання стосунків енергетичних підприємств з клієнтами-споживачами, формування системи клієнтоорієнтованого підходу за сучасних умов господарювання. Обгрунтовано необхідність розробки Стандарту обслуговування клієнтів та організації кампанії по PR-супроводу клієнтоорієнтованого підходу до діяльності енергетичного підприємства.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"