РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000331308<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гурч Л. М. 
Конкурентна статегія рекламного агентства "Провід" та розроблення пропозицій щодо її вдосконалення / Л. М. Гурч, О. В. Супрунець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 649. - С. 34-43. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано формування конкурентної стратегії, розроблено пропозиції щодо її вдосконалення, оцінено ефективність конкурентної стратегії рекламного агентства "Провід". Показано, що за умов становлення ринкових відносин в Україні, важливою частиною яких є конкурентні відносини, усе актуальнішою стає проблема стратегічного планування конкурентної поведінки фірми та розроблення конкурентної стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського