Гурч Л. М. Конкурентна статегія рекламного агентства "Провід" та розроблення пропозицій щодо її вдосконалення / Л. М. Гурч, О. В. Супрунець // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 649. - С. 34-43. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Проаналізовано формування конкурентної стратегії, розроблено пропозиції щодо її вдосконалення, оцінено ефективність конкурентної стратегії рекламного агентства "Провід". Показано, що за умов становлення ринкових відносин в Україні, важливою частиною яких є конкурентні відносини, усе актуальнішою стає проблема стратегічного планування конкурентної поведінки фірми та розроблення конкурентної стратегії. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|