Окландер М. А. Концепція маркетингової діяльності органів державного управління / М. А. Окландер // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2002. - Вип. 1. - С. 223-226. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Запропоновано концепцію використання маркетингу як інструменту реалізації економічної політики органів державного управління. Розглянуто основи теорії територіального маркетингу.
Шифр НБУВ: Ж69121Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"