РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000332707<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бронська О. Ю. 
Маркетингова політика як складова системи управління аграрним підприємством / О. Ю. Бронська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2009. - Вип. 153. - С. 45-48. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто впровадження маркетингової діяльності як складової системи управління сільськогосподарським підприємством, запропоновано стратегію забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарського підприємства на регіональному ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського