Бронська О. Ю. Маркетингова політика як складова системи управління аграрним підприємством / О. Ю. Бронська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки. - 2009. - Вип. 153. - С. 45-48. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Розглянуто впровадження маркетингової діяльності як складової системи управління сільськогосподарським підприємством, запропоновано стратегію забезпечення конкурентоспроможності сільськогосподарського підприємства на регіональному ринку.
Шифр НБУВ: Ж69408Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"