Леонова С. В. Маркетингове забезпечення капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства / С. В. Леонова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 649. - С. 90-96. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.
Обгрунтовано стратегічні завдання внутрішнього маркетингу людських засобів, який використовується як інструмент капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"