РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000332716<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пестун І. В. 
Маркетингове управління поведінкою споживачів, які займаються самолікуванням / І. В. Пестун // Запорож. мед. журн. - 2010. - 12, № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Рассмотрена проблема управления поведением потребителей, занимающихся самолечением, с использованием инструментов маркетинга. Представлены теоретические подходы к изучению поведения потребителей, классификация их в зависимости от реакции на новый товар и цену. По результатам опроса потребителей лекарственных средств установлены причины самолечения и группы ЛС, которые чаще всего покупатели выбирают для лечения самостоятельно. Разработана модель маркетингового управления ответственным самолечением населения, основными составляющими которой являются исследование предпочтений потребителей и мотивации осуществления покупки, сегментация потребителей и ориентация на целевой рынок, создание долговременных отношений с клиентами аптеки, внедрение CRM-систем, осуществление мероприятий маркетингового и информационного влияния.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26 л72-39 К

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського