Кльоба Л. Г. Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю / Л. Г. Кльоба // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 315-320. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.
Розглянуто роль і значення маркетингових аспектів вдосконалення управління та підвищення ефективності банківської діяльності за умов складної конкурентної боротьби. Запропоновано рекомендації стосовно активізації банками маркетингу партнерських відносин, розроблення та впровадження інноваційних продуктів і використання технологій управління відносин із клієнтами.
Шифр НБУВ: Ж29409/АПошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"