РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000332722<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Третьякова Л. І. 
Маркетингові аспекти застосування електронних технологій бізнесу / Л. І. Третьякова, С. Й. Чучмарьова, П. Б. Прийма // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 479-482. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто та проаналізовано сучасний стан Інтернет-послуг, наведено класифікацію моделей електронного бізнесу. Визначено характеристики, які є найбільш притаманними електронним послугам і надають переваги продавцям і покупцям. Визначено основні тенденції та фактори використання Інтернету для сфери маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського