Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000332722<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Третьякова Л. І. Маркетингові аспекти застосування електронних технологій бізнесу / Л. І. Третьякова, С. Й. Чучмарьова, П. Б. Прийма // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 479-482. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто та проаналізовано сучасний стан Інтернет-послуг, наведено класифікацію моделей електронного бізнесу. Визначено характеристики, які є найбільш притаманними електронним послугам і надають переваги продавцям і покупцям. Визначено основні тенденції та фактори використання Інтернету для сфери маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 ф
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|