РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000332723<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пестун І. В. 
Маркетингові дослідження в управлінні маркетингом фармацевтичних оптових підприємств / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Фармац. журн. - 2009. - № 5. - С. 12-17. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Приведено теоретическое и исследовательское обоснование маркетинговых исследований как составляющей управления фармацевтическим оптовым предприятием. Представлены результаты анкетирования руководителей фирм, характеризующие существующее состояние планирования и организации маркетинговых исследований. Установлены доминирующие направления самостоятельных внешних и внутрифирменных исследований фармацевтических фирм, проранжированы статьи затрат на маркетинговые мероприятия. Разработан алгоритм планирования и организации маркетинговых исследований фармацевтическими оптовыми предприятиями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського