Погасій В. І. Маркетингові комунікації як запорука успішної діяльності торгово-розважальних центрів / В. І. Погасій // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Екон. науки. - 2009. - Т. 94. - С. 75-78. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.
Розглянуто стан і перспективи розвитку ринку комерційної нерухомості в сегменті професіональних торгово-розважальних центрів. Проаналізовано та доведено об'єктивну необхідність проведення маркетингових заходів для підвищення економічної ефективності діяльності ТРЦ за умов економічного спаду в країні. Запропоновано нові інструменти маркетингової програми стимулювання відвідування ТРЦ.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"