РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000332734<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стрий Л. А. 
Маркетинговые стратегии согласования интересов производителя и потребителя / Л. А. Стрий // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2001. - Вип. 1. - С. 270-273. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Рассмотрена одна из сложных проблем современного маркетинга - согласования интересов производителя и потребителя. Предложены три стратегии маркетинга, направленных на решение этой проблемы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського