РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000333904<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Забузова В. В. 
Методи дослідження аудиторій масової комунікації: преса, радіо, телебачення та Інтернет / В. В. Забузова // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Соціол. науки. - 2009. - Т. 96. - С. 55-60. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Масова комунікація - актуальний об'єкт соціологічного наукового пошуку, який передбачає врахування виміру кількості людей, які є реципієнтами комунікації. Розрахунок характеристик аудиторії повідомлення дозволяє досліднику оцінити поширення та розрахувати прогноз досліджуваного медіа-ефекту. Запропоновано огляд методів виміру аудиторій основних засобів масової комунікації, основних центральних показників аудиторії, а також звернення до галузевих постійних проектів виміру аудиторій.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*333.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Соц.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського