Узун Д. Д. Методика розрахунку оптимального розміру партії в контексті маркетингового розуміння товару / Д. Д. Узун, Ю. О. Узун // Економіка та упр. п-вами машинобуд. галузі: пробл. теорії та практики. - 2009. - № 4. - С. 67-75. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Представлено схему визначення товару, яка складається з трьох рівнів: задум товару, товар у реальному втіленні, товару з підкріпленням. Розглянуто найпоширеніші способи підкріплення товару як для кінцевого споживача, так і для промислових підприємств. Запропоновано використання методики розрахунку оптимального розміру партії та оптимальної кількості партій постачання товарів у контексті маркетингового розуміння товару. Проведено експериментальне моделювання на базі даних про прогнозовані обсяги закупівель. Результати розрахунків можна використовувати для підвищення конкурентоспроможності товарів промислового призначення. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-82
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73477 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|