РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000334472<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Забарная Э. Н. 
Методологические основы формирования маркетинговых моделей рынка в сфере исследований и разработок / Э. Н. Забарная // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2011. - Вип. 1. - С. 218-223. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Исследованы факторы становления научно-технической продукции как товара особого рода, представленного на рынке. Предложена схема проведения маркетинга результатов научных исследований и разработок. Выделены основные модели рынка научно-технической продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського