Гуткевич С. О. Мотиваційний аналіз поведінки споживачів - як складова удосконалення процесів управління в системі менеджменту якості / С. О. Гуткевич, Л. А. Дяченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2010. - № 35. - С. 62-65. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Зазначено, що зміна мотивів і потреб конкретного споживача товарів чи послуг не є сталою величиною, а навпаки стосується певного конкретного періоду часу. Саме тому, мотиваційний аналіз поведінки споживачів є важливою складовою удосконалення процесів управління в системі менеджменту якості та орієнтиром того напрямку, до якого повинно рухатись і розвиватись підприємство. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|